- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
مرتضوی- کودکی که در تابستان 1328 پا در صحنه روزگار گذاشت خود صحنه گردان قهار تئاتر شد؛ «محمد مهنانی» درست در روزهای درس و مدرسه و به همت دبیر ادبیاتش «محمد تبریزی» در دنیای تئاتر قدم گذاشت و روزها و شب هایش را با آن گره زد.با این همه عطش نوشتن پیوند او را با دنیای تئاتر ناگسستنی کرد و او قلم به دست گرفت و در کنار بازیگری و کارگردانی، نمایشنامه نویسی را هم تجربه کرد.اگرچه سال ها از فعالیت او در عرصه تئاتر می گذرد اما از «منوچهر نیشابوری»، «قوپرانلو» و «محمد مشتاقی» به عنوان هنرمندان چیره دستی که روزگاری در کنار آن ها در استان به هنرنمایی می پرداخت، یاد می کند که حالا خبری از آن ها نیست. او خاطراتش را با یادآوری روزهایی که تئاتر را با تشکیل گروه هایی دنبال می کرد زنده و در این میان به فعالیت های معلمانش اشاره می کند و معتقد است: در آن دوران جامعه تئاتری و هنری از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار بود.حالا که بیش از 50 دهه از فعالیت این هنرمند در عرصه تئاتر می گذرد، او به خوبی به تفاوت های جریان تئاتر در گذشته با امروز می پردازد و می گوید: بجنورد سابقه تاریخی قوی در عرصه تئاتر دارد و باید گفت تئاتر امروز خراسان شمالی ریشه در گذشته دارد.«مهنانی» معتقد است: با نگاه دولتی نمی توان موفق عمل کرد زیرا در تئاتر دولتی تا حدی آزادی عمل هنرمند در تولید اثر و اجرا گرفته می شود، بنابراین باید تئاتر را از حالت دولتی خارج کنیم، ضمن این که حمایت دولت را هم داشته باشیم. «مهنانی» که خود یکی از بانیان تئاتر کودک و نوجوان بوده خاطره روزی که نخستین کار کودک را در سال 58 تولید کرد، مرور می کند و از استقبال خوب خانواده ها در جمعه برای به تماشا نشاندن فرزندان شان سخن می گوید که هنوز هم در ذهنش به خوبی باقی مانده است.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
- ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
- دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
- از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
- دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.