
در خیابان شهید قربانی بجنورد با وجود حجم رفت و آمدی که دارد نه به وضعیت زباله ها رسیدگی و نه شمشادهای آن هرس می شود.
افت فشار آب در کوچه تاتاری بجنورد بسیار محسوس است. شرکت آب و فاضلاب شهری رسیدگی کند.
در فرهنگ سرای شهروند بجنورد محیط زیبا، سالم و مفرحی ایجاد شده است.
وضعیت راه روستای گردشگری اسفیدان بسیار نامناسب است. گردشگر جرئت نمی کند در این راه تردد کند و معلوم نیست چرا انتظار ورود گردشگر را دارند. حداقل کاری که برای این روستای زیبا با این محیط فرح بخش می توان انجام داد، آسفالت راه آن است. مگر هزینه ترمیم این یک کیلومتر چقدر است؟
قابل توجه شهرداری اسفراین؛ خیابان دکتر حسابی کنار کارخانه پنبه قدیم در تقاطع شهید رجایی و دکترحسابی خیلی پرتردد و حادثه خیز است و با وجود این که بارها گفته شده اما آن را اصلاح نمی کنند.
آب مایه حیات است و باید در مصرف آن صرفه جویی کرد ولی برخی ادارات و بانک ها این مهم را رعایت نمی کنند.
چرا نمازخانه امام رضا (ع) در باباامان وسایل سرمایشی و خنک کننده ندارد؟
چرا مسئولان استانداری و اداره راه و شهرسازی بجنورد نسبت به ساخت جاده بجنورد به شوقان بی تفاوت هستند؟ آسفالت واقعاً تخریب شده است. حدود 40 هزار نفر در جلگه شوقان زندگی می کنند چرا این جاده اصلاح نمی شود؟ جاده جدید در حال ساخت 10 سال دیگر هم درست نمی شود.
یکی از بزرگترین عوامل تخریب باغ های انگور در راز، چرای گوسفندان بعد از جمع آوری انگور است. اگر در این زمینه اطلاع رسانی و درصورت مشاهده به شکل قانونی برخورد شود از تخریب باغ ها جلوگیری خواهد شد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
خبر
مرتضوی- آثار هنرمند بجنوردی در نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی هنرمندان ایران در تورنتو از فردا به نمایش گذاشته می شود. به گزارش خبرنگار ما، در این نمایشگاه 70 هنرمند، آثارشان را از بیست و ششم ماه جاری تا دوازدهم شهریورماه به نمایش می گذارند.بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه 2 اثر از «عبدا... قهرمان»، هنرمند خوشنویس بجنوردی در قالب نقاشی خط به نمایش گذاشته می شود. لازم به ذکر است آثار علاوه بر عرضه به فروش هم خواهد رسید.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

اسعدی- 31 خودروی بدون مجوز حمل و پخش کالا در خراسان شمالی شناسایی و از فعالیت آن ها جلوگیری شد.رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تنظیم شبکه توزیع و عرضه منطقی کالا از طریق اصلاح ساختار به عنوان یک ضرورت قابل توجه در شرایط جاری نظام بازرگانی مطرح است و در این راستا این سازمان با هدف به حداقل رساندن واسطه گری بین تولید تا مصرف، طرح سامان دهی فعالیت شرکت های پخش و توزیع کالا را اجرا و عملیاتی کرده است.«ابراهیمی» افزود: با توجه به اطلاعات موجود اکنون بیش از 100 شرکت در زمینه پخش کالا در این استان مشغول به فعالیت هستند که تعدادی از آن ها بدون مجوز اقدام به پخش انواع کالا شامل مواد غذایی، محصولات لبنی، لوازم بهداشتی و آرایشی و محصولات پروتئینی می کنند.وی با بیان این که بیشترین تخلفات عرضه کالاهای قاچاق و اقلام تاریخ مصرف گذشته و فاسد از ناحیه همین شرکت ها به وقوع می پیوندد، افزود: طی 25 مورد گشت مشترک برای شناسایی خودروهای بدون مجوز، 31 خودرو شناسایی و از فعالیت شان جلوگیری شد.وی ادامه داد: با توجه به این که مهلت تعیین شده برای دریافت مجوز خودروهای بدون مجوز پایان یافته، از این پس از تردد این خودروها جلوگیری می شود.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

صدیقی- رئیس اداره حفاظت محیط زیست راز و جرگلان از دستگیری سه شکارچی متخلف که اقدام به کشتن یک قلاده کفتار و انتشار عکس آن در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.
«مرادیان» گفت: طی هماهنگی با مراجع قضایی و با همکاری ماموران مرزبانی تحقیقات در زمینه عکس منتشر شده در فضای مجازی و شکارچیان آغاز شد و بعد از گذشت مدتی سه متخلف دستگیر شدند. وی با بیان این که متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: از شکارچیان دو قبضه اسلحه تک لول و دولول کشف و ضبط شد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

صدیقی- یک قصابی متخلف عرضه کننده گوشت های تاریخ مصرف گذشته محکوم به پرداخت جریمه میلیونی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با بیان این خبر افزود: در بازدید مشترک تعزیرات حکومتی و دام پزشکی استان از قصابی های بجنورد گزارش تخلف یک واحد صنفی قصابی به علت عرضه گوشت تاریخ مصرف گذشته و رعایت نکردن مقررات بهداشتی به تعزیرات ارجاع داده شد. «سیدالموسوی» گفت: پس از بررسی پرونده در شعب ویژه و احراز تخلف صورت گرفته، متخلف به پرداخت جزای نقدی 55 میلیون ریالی در حق دولت محکوم و اعمال قانون شد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

شیری- افرادی که هنوز شماره شبای شان را وارد نکرده اند، سود سهام عدالت آن ها در یک حساب بانکی سپرده گذاری می شود و سپس سود از این محل به آن ها تعلق می گیرد.مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی روز گذشته با اشاره به این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: اگرچه عمده افراد جامانده برای دریافت سود سهام عدالت کسانی هستند که شماره شبا را اشتباه یا با تأخیر وارد کرده اند اما وضعیت این افراد بررسی و سود سهام عدالت به حساب شان واریز می شود.وی تعداد جاماندگان استان برای ثبت شماره شبا را حدود 7 هزار نفر ذکر و خاطرنشان کرد: مشمولان سهام عدالت در خراسان شمالی به دلیل اطلاع رسانی مناسب، بیش از 99 درصد شماره شبای شان را وارد کرده اند که در کشور رتبه نخست را داریم.
به گفته وی بر اساس گزارش سازمان خصوصی سازی تاکنون 7 میلیون از 49 میلیون سهام دار سهام عدالت در کشور، شماره حساب شبای شان را وارد نکرده اند به همین دلیل قرار است فرصت دیگری برای ثبت شماره حساب داده شود.
وی اضافه کرد: وعده هایی که مسئولان برای تأمین بودجه شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستان ها داده بودند عملیاتی نشد و این شرکت ها از نظر مالی در وضعیت به شدت بدی قرار دارند و به این دلیل به سمت تعطیل شدن پیش می روند.وی تصریح کرد: پیگیری هایی که نمایندگان شرکت های تعاونی سهام عدالت از طریق مجلس، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی داشتند تاکنون موفق نشدند هزینه های جاری و حقوق کارکنان شان را تأمین کنند.
وی اظهارکرد: به نظر می رسد تعدادی از مدیران که در بدنه دولت هستند آبروی دولت را در نظر نمی گیرند و کارشکنی هایی می کنند که منجر می شود ناراحتی هایی در روند توزیع سهام عدالت پیش بیاید.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
یک مسئول خبر داد:
اسعدی-حوادث کار در خراسان شمالی از ابتدای سال تاکنون 3 فوتی و 26 نقص عضو بر جا گذاشت.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اعلام این خبر به خبرنگار ما افزود: در این مدت، حوادث سقوط از ارتفاع منجر به فوت یک نفر و نقص عضو 24 نفر شد.«نباتیان» گفت: بیشتر حوادث منجر به فوت و نقص عضو در استان بر اثر سقوط از ارتفاع است که از جمله دلایل آن رعایت نکردن مقررات و آیین نامه های حفاظتی در کارگاه های ساختمانی به خصوص زمان کار روی داربست است که از تجهیزات حفاظتی فردی استفاده نمی شود و از طرفی جایگاه های کار که روی داربست ها تعبیه می شود ناایمن است و در نهایت منجر به سقوط، فوت یا نقص عضو کارگران می شود.وی بیان کرد: این اتفاق ها منجر به تعطیلی 5 کارگاه ساختمانی در استان شد و به آن ها تا زمانی که نکات ایمنی را رعایت نکنند و کاملاً ایمن نشوند، مجوز شروع دوباره فعالیت داده نمی شود.«نباتیان» گفت: رعایت فاصله از شبکه های برق فشار قوی، گذاشتن سرپوش های حفاظتی برای کسانی که در پیاده روها کار می کنند، استفاده از وسایل حفاظت فردی، رعایت مقررات در داربست بندی، حفاظ گذاری پرتگاه ها و دهانه های باز از مواردی است که از کارفرمایان می خواهیم زمان ساخت و ساز حتما رعایت کنند چون بیشتر حوادث استان در بخش ساختمان سقوط از ارتفاع است.وی اظهارکرد: ایمن سازی پلکان موقت و سیم کشی های موقت استانداردهای خاصی دارد که باید بر اساس مقررات رعایت شود.وی با بیان این که رعایت نکات ایمنی و حفاظ گذاری هزینه چندانی ندارد، ادامه داد: این موارد به دلیل ضعف فرهنگی رعایت نمی شود و مواردی داشتیم که خود کارفرما از ارتفاع سقوط کرده است.وی به حادثه انفجار پمپ بنزین فاروج که موجب فوت 2 شهروند فاروجی و سوختگی و مصدومیت 2 نفر دیگر شد، اشاره و بیان کرد: بدون رعایت مقررات و قبل از ایمن سازی کامل به هیچ وجه نباید روی مخازن تخلیه شده از سوخت یا مایعات قابل اشتعال، جوشکاری کرد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

مرزبان مانه و سملقانی که اردیبهشت ماه سال گذشته در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان توسط یک گروه تروریستی به گروگان گرفته شده بود روز گذشته به آغوش خانواده اش بازگشت. فرمانده مرزبانی کشور صبح روز گذشته همراه با «سعید براتی» مرزبان ربوده شده طی یک گفت و گوی تصویری اعلام کرد: سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه سال گذشته به آغوش خانواده و وطن بازگشت. سردار « قاسم رضایی» اظهارکرد: این سرباز وطن با تلاش و حمایت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی آزاد شد. معاون مرزی وزارت کشور با بیان این که سرباز ربوده شده «سعید براتی» به خاک ایران بازگشت، اظهارکرد: هیچ امتیازی به گروهکها برای آزادی براتی ندادیم. «شهریار حیدری» ادامه داد: این سرباز وظیفه پس از انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده آزاد و وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شد. در جریان این درگیری ۹ نفر از نیروهای مرزبانی به شهادت رسیدند و دو نفر مجروح شدند و سعید براتی توسط گروهکهای تروریستی ربوده و به خاک پاکستان منتقل شد.مدیرکل امور مرزی وزارت کشور خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع درگیری و ربوده شدن سرباز مرزبانی طی جلساتی وظیفه پیگیری موضوع به وزارت اطلاعات واگذار و قرار شد این وزارتخانه با همکاری دستگاههای ذی ربط اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند. در همین راستا یک کار اطلاعاتی بسیار خوب و همکاری با دستگاههای مذکور انجام شد.«حیدری» اظهارکرد: گروهکهای تروریستی و اشرار مسلح غالبا از سوی برخی کشورهای متخاصم و معاند با جمهوری اسلامی ایران، تامین مالی و امکانات میشوند و با استفاده از خلاهای موجود در برخی کشورهای همسایه، به نیابت از کشورها و سرویسهای اطلاعاتی اقدام به ورود به مرزها و انجام فعالیتهای تروریستی میکنند. بر همین مبنا سعید براتی توسط اشرار مسلح خاک پاکستان نگهداری میشد.سعید براتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: در یکی از روزهای اردیبهشت سال گذشته شب وقتی در برجک دیده بانی مشغول پاسداری از مرزهای کشور بودم، ناگهان مورد حمله مسلحانه جمع زیادی از اشرار قرار گرفتیم. در همان نخستین دقایق حمله از سه ناحیه گردن، کتف و پا مورد اصابت سه گلوله قرار گرفتم و به شدت مجروح شدم. در حالی که خون ریزی شدیدی داشتم، اشرار مرا با خود به خاک پاکستان بردند و در مناطق بیابانی و کَپرها در شرایط سختی از من نگهداریکردند.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
اقدام بی سابقه در مبارزه با محتکران
به گفته دادستان، 4 انبار احتکار کالای دیگر کشف شد و تعداد انبارهای احتکار کالا به 10 عدد رسید که تنها در یکی از این انبارها 15 هزار کارتن مواد شوینده احتکار شده بود. قبلا دادستان مرکز استان از کشف 6 انبار احتکار کالا و دارو خبر داده (که در شماره دیروز ما درج شد) و گفته بود: اقدامات ویژه ای از سوی دستگاه قضا برای مبارزه با مفسدان اقتصادی و محتکران تدارک دیده شده است که مردم در روزهای آینده شاهد نتایج آن خواهند بود. «یاران» دیروز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: علاوه بر رصد دقیق تیم های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات، 2 تیم ویژه وارد عمل شدند و سه شنبه شب 4 انبار را شناسایی و پلمب کردند. این خبر «یاران» که 4 انبار در یک شبانه روز کشف، ضبط و پلمب شد، حکایت از توانایی، تلاش و تدبیر تیم های یاد شده دارد و می توان گفت وعده دادستان درخصوص این که محتکران نخواهند توانست از حلقه قانون و دید مردم فرار کنند در این اقدام مشهود است و نشان می دهد این دفعه بناست مبارزه مقطعی نباشد و تا کشف همه کالاهای احتکار شده عملیات تیم های یاد شده ادامه خواهد داشت. «یاران» در خبر قبلی گفته بود: این کشفیات به برکت حضور مردم و اطلاعاتی که آن ها در اختیار دستگاه های مربوطه گذاشتند انجام شده و باید از مردم به خاطر همکاری های چشمگیرشان تشکر کرد. او گفت: مطمئن ام مردم در این تلاش مقدس همچنان ما را یاری خواهند کرد و محتکران نخواهند توانست این بار از دایره وسیع دید مردم و قانون فرار کنند. «یاران» بیان کرد: یک انبار بزرگ لوازم یک بار مصرف نیز که در شهرک صنعتی به احتکار کالا اقدام کرده بود، کشف شد.
دادستان تاکید کرد: دستور داده شده پلمب کالاهای کشف شده هر چه سریع تر شکسته و وارد بازار شود تا مردم در تنگنا قرار نگیرند و میدان از گران فروشان گرفته شود.در همین حال، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در ادامه بازرسی ها از انبارها و در پی گزارش های مردمی از یک انبار مواد غذایی در بجنورد یک تن کنجد خارجی کشف شد.
«ابراهیمی» افزود: این انبار متعلق به یکی از کسبه است که موجودی انبار خود را که شامل مواد غذایی است در موعد مقرر یعنی پنجم هر ماه به سازمان اعلام می کند که در بازرسی های به عمل آمده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ۴۰ کیسه ۲۵ کیلویی کنجد خارجی مظنون به قاچاق به ارزش ۲۰۰میلیون ریال در بین دیگر اجناس کشف و پس از هماهنگی به اداره آگاهی مرکز استان منتقل شد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
خراسان شمالی 49 سال پیش در روزنامه خراسان
روزنامه خراسان در شماره 5789 که 10 تیر ماه 1348 به چاپ رسید، در مطلبی در ستون «خبرنگاران ما از شهرستانها گزارش میدهند» از تقاضای اسفراینی ها برای رسیدگی به وضعیت گردنه خطرناک راه سبزوار- اسفراین خبر داده است. در این مطلب می خوانیم: «تنها راه قابل عبور و مرور وسائل نقلیه در اسفراین راه سبزوار به اسفراین میباشد که از گردنه صعب العبور و خطرناک {روستای} طبس می گذرد و برای مسافرین هر آن بیم خطر جانی میرود بویژه در فصل زمستان که بر اثر ریزش برف و کولاک و یخ بندان گاهی اتفاق میافتد که این گردنه بسته شود و ارتباط قطع گردد. اهالی اسفراین از مقامات مسئول وزارت راه درخواست مینمایند که فکری در مورد این گردنه خطرناک نموده تا اهالی اسفراین بدون بیم و ترس از این راه عبور نموده و در فصل زمستان ارتباط قطع نگردد.» در مطلبی دیگر در این صفحه با تیتر «ساختمان دبستان» آمده است: «با کوشش پی گیر رئیس آموزش و پرورش اسفراین ساختمان یکباب دبستان چهار کلاسه باتمام رسید و در سال تحصیلی 49-48 آماده بهره برداری خواهد بود.»
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

* فرماندار فاروج در نشست هم اندیشی کتابخانههای این شهرستان به میزبانی کتابخانه آیت ا... ذبیحی روستای مایوان گفت: شرکت 39 خانواده به تعداد 129 نفر در جشنواره رضوی نشان از ارزش و اهمیت این کار فرهنگی در بین خانواده ها دارد و آن ها الگویی هستند برای دیگر خانوادهها و ضرورت دارد از آن ها به نحو شایسته ای تجلیل شود.
«رجایی نیا» بر ضرورت توسعه و ساخت کتابخانه روستای مایوان و رفع نواقص آن با استفاده از ظرفیت های محلی و شهرستانی خیران تأکید کرد.
مدیر کل کتابخانه های استان هم اظهارکرد: در خراسان شمالی بیش از 30 هزار نفر در هشتمین دوره جشنواره کتابخانه رضوی شرکت کردند که فاروج با شرکت 10 هزار نفر، بیشترین شرکت کننده را در بخش های مختلف داشت.
«جهانی» افزود: در هفته دولت 11 باب کتابخانه شهری و روستایی در استان افتتاح می شود که سهم فاروج کتابخانه روستای خرق است.
«مریم مومن زاده» رئیس اداره کتابخانه های عمومی فاروج هم اظهارکرد: کتابخانه آیت ا... ذبیحی روستای مایوان دارای حدود 9 هزار جلد کتاب و 500 عضو است.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.













